Vår!

2012-03-21, kl 18:17:13 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allmänt

Nu är det vår igen, härligt!

Idag har jag och bebisen varit på BVC och fått en föreläsning om 'barnsäkerhet'. Vi och alla andra bebisar och föräldrar i föräldragruppen. Det var väldigt givande. Tur att jag inte gick den innan jag blev gravid, då hade jag aldrig velat skaffa barn. Hua vad mycket som kan hända!!

Promenerade fram och tillbaka till BVC. När vi kom hem bakade jag lite "knäck-kladd-muffins" med vitchocklad'knappar i och med frosting. Mamma och pappa kom på besök så jag tinade upp några Vaniljhkärtan också.

De hade med sig en 6-månaders'present till bebisen. En speldosa med olika djur som låter när någon trycket på de. Superkul och väldigt uppskattat!

Servetterna på bilden fyndade jag för 10:-/st!

Nu ska jag laga köttfärsbiffar och ugnsbakad palsternacka!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0